lørdag 25. oktober 2008

Overnattingsparty!

I helga overnatter Tamar og jeg i huset til Henning. Lucelia, Tamar, Henning og jeg har "overnattingsparty" fordi Wolker er i Curitiba i helga. Jeg og Tamar sover på kontoret på to madrasser. Dette viste seg å bli en svært ubehagelig natt! Jeg har våknet mange ganger i natt pga.varmen, lyset som måtte stå på pga. Jonatas og ikke minst madrassen! Madrassen var helt forferdelig. Til vanlig sover jeg på en hard seng, noe ganske annet enn det vi har i Norge, men dette har ikke gjort noe. Jeg har ikke våknet én dag med vondt i ryggen. Madrassen jeg hadde i natt virket god til å begynne med, men å våkne idag var ikke særlig behagelig. Jeg savnet faktisk den andre, harde senga mi
....men vi har det veldig koselig da!

Igår var Henning og jeg på skolen til Tamar og Josias for å se på en diger utstilling med forsøk som elevene på skolen har laget. Der var det masse folk, mer eller mindre 500 mennesker. Her var det umulig å gå i fred. Følte meg nesten som en liten kjendis :p Virket som veldig mange visste hvem vi var og folk hvisket til hverandre: "der er de nordmennene". Morsomt når folk kommer bort til oss og klemmer og kysser oss når vi aldri har møtt de før. Folk ville vise oss rundt hele tiden, veldig koselig men også litt slitsomt
...men utstillinga var bra da!

Ingen kommentarer: