mandag 20. oktober 2008

Litt regn gjor godt paa kroppen

Endelig litt regn! Dette er det ikke ofte jeg har muligheten til aa si (og mene det), saa denne benytter jeg meg av. Idag har det regnet og det var herlig :) Lufta og alt ble helt nytt. Idag var det faktisk litt friskt naar jeg vaaknet.

Igaar var det den store barnedagen i menigheten. Det vil si at barna i Aracatuba blir invitert til menigheten denne dagen for aa ha en stor fest med flotte dekorasjoner, 600 balonger, trampoline, kake, is, sukkerspinn, godis m.m. Jeg fikk den aere av aa vaere klovn :) Det var utolig morsomt aa se ca. 70 barn som var helt i 100 i flere timer! De skravlet og tulla og lo av meg....og jeg trengte ikke aa si noe.

Dagen idag derimot har vaert slapp og god! Vi har slappet av etter en "travel" uke med jobb, nye ting aa oppleve og nye ting aa prove ut. Vi tok en velfortjent pust i bakken med filmen "Ratatouille". Etter dette snakket vi med familiene vaare der hjemme i Norge, det er godt...da foles de litt naermere :) "De' e' naa' rart au". Hver sondag er vi paa mote i menigheten og vi passer barna, saa idag lekte vi og herja med dem. Maa bare si at det er en HERLIG folelse naar barna bare kommer lopende mot oss for de er saa glade for at vi kommer. Det varmer i hjerte!

1 kommentar:

Solgunn sa...

Så kjekt å høyra frå deg! Kos deg masse!